Termékhiba bejelentése

Termékhiba bejelentése

A webáruházunkból vásárolt termékek hibáját ennek a szolgáltatásnak a megrendelésével vagy egy e-mail küldésével tudja jelezni felénk.


teszt termék részletek rövid leiras utan
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A nálunk vásárolt meghibásodott termékeket ennek a szolgáltatásnak a  megrendelésével tudja jelezni.

Kérjük írja be a megrendelés leadásakor a Megjegyzés mezőbe a hibás termék megrendelés számát, a cikkszámát és a termék hibáját.

A hibás termék javításának módját a  "Milyen megoldást szeretne a hiba javítására" pontban tudja kiválasztani az alábbiak közül:

  • Árleszállítás - "Távjavítás" : a hiba megítélése céjából fényképeket kérünk a hibáról, és ezek alapján megállapítjuk az árleszállítás mértékét, amit visszatérítünk önnek, ennek az összegnek a felhasználásával ön egy helyi cipésszel meg tudja javíŧtatni a hibát. Csak javítható hiba esetén lehetséges megoldás. Várható ügyintézési idő: 1 munkanap
  • Hiba javítása : ha a termék hibáját gyártási hiba okozza és javítható, a termék visszajuttatása után, kijavíttatjuk a termék hibáját. Várható ügyintézési idő: esetleges szállítási idő + 3 munkanap, nem egyértelmű hiba esetén további 7 munkanappal hosszabbodhat
  • Hibás termék cseréje : ha a termék hibáját gyártási hiba okozza, de nem javítható, a termék visszajuttatása után, kicseréljük a terméket egy ugyanolyan termékre vagy beszámítjuk a vételárát egy készleten levő termékünkre való cseréjébe. Várható ügyintézési idő: esetleges szállítási idő + 10 munkanap
  • Hibás termék vételárának visszatérítése : ha a termék hibáját gyártási hiba okozza, de nem javítható, a termék visszajuttatása után, a termék vételárát visszatérítjük ön számára. Várható ügyintézési idő: esetleges szállítási idő + 10 munkanap

A javítási mód kiválasztása után az esetleges visszajuttatás módját kell kiválasztania a "Hova szeretné visszajuttatni" lenyíló listából:

  • "Távjavítást" szeretnék - a helyes választás ha távjavítást/árleszállítást szeretne kérni
  • a címünkre (1202 Budapest Perczel Mór u. 18.) személyesen (időpont egyeztetés után) vagy futárral tudja visszajuttatni a terméket.
  • Csomagautomatán keresztül is megoldható a visszaküldés:
    • Posta (MPL) csomagautomata: Széchenyi utca 1., 1203 Budapest XX. 13 sz. automata - Pesterzsébet Interspar (bármelyik postán feladható ide csomag)
    • Foxpost csomagautomata: a Bp. 20. ker. Interspar Széchenyi utca, 1201 Budapest, Széchenyi utca 1. alatti automatába tudja visszaküldeni a csomagot számunkra

A "távjavítás" és személyes visszajuttatás nem jár költséggel.

A postai úton történő visszaküldés/csere esetén annak a postázási költséget önnek kell állnia, kivéve ha a probléma a megrendelése átvételekor már fennállt (az átvételtől számított 7 napon belül bejelentésre került) és a hiba mértéke jelentős (akadályozza a termék használatát).


Utánvételes küldeményt nem áll módunkban átvenni.

 

A nem rendeltetésszerű használatból adódó hibák garanciális úton történő javítását nem tudjuk vállalni. A kérdéses eseteknél, a csere vagy vételárvisszatérítés kérése esetén a forgalmazónál bevizsgáltatjuk a hibás terméket. A forgalmazó vizsgálati eredménye alapján döntünk a hibás termékekkel kapcsolatos kérésről.

 

Ha a fentiek bonyolultnak tűnnek akkor csak válaszoljon valamelyik levelünkre és írja meg mit szeretne és mi megoldjuk a kérését.


Teszt részletes tuladonságok után
Hasonló termékek
Adatok
Cikkszám
hiba
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés
olcso.hu glami.hu olcsobbat.hu